حضور اعضای پایگاه در اجتماع بزرگ شکوه ایستادگی

بسیجیان پایگاه مقاوت شهید اسماعیل شاکری لارستان در اجتماعی بزرگ به مناسبت پنجم آذر، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، در سالن شهدای ورزشی این شهرستان گردهم آمدند و این روز را گرامی داشتند.

ازنکات برجسته این اجتماع، سر پا ایستادن ۴۵ دقیقه ای اعضای پایگاه مقاومت شهید اسماعیل شاکری لارستان بود؛ زیرا مکانی برای نشستن وجود نداشت!!!

در این مراسم، فرمانده سپاه ناحیه لارستان در سخنانی ضمن تبریک هفته بسیج و خیر مقدم به مسئولان، بسیجیان و اقشار مختلف مردم با برشمردن شاخصه‌های بسیج، اظهار داشت: بسیجی باید همیشه هوشیار باشد و شرایط را درک کند.

امیر جاهدی با اشاره به بیانات رهبری در مورد لزوم توجه به نفوذ دشمنان، تأکید کرد: بسیجیان باید با زیرکی و بصیرت خود، تلاش‌های دشمنان برای نفوذ در جامعه را ناکام و خنثی کنند.

جمشید جعفرپور، نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی با تأکید بر لزوم بصیرت‌افزایی بسیجیان، گفت: دشمن تمام توان خود را برای کمرنگ کردن تفکر بسیجی و از بین بردن ارزش‌ها به‌کار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در پی نابودی فرهنگ انقلابی و ارزشی جامعه ایران هستند، افزود: مستکبران می‌کوشند تا با حربه‌های مختلف، فرهنگ منحط و مبتذل خود را به جوامع دیگر انتقال دهند.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بسیجی باید علاوه بر توانمندی رزمی و نظامی در بعد فرهنگی، سیاسی و بصیرتی سرآمد باشد.

اجرای دو سرود پیرو ولایت و اهل راز کاری از گروه های هنری مصباح الهدی و طاها لارستان که بمناسبت هفته ی بسیج در صداو سیمای کشور در حال پخش است و همچنین اجرای حرکات نمایشی توسط گردان امنیتی امام علی(ع)و هیئت جودو، هیئت تکواندو و ژیمناستیک شهرستان از دیگر برنامه های این برنامه بود.

1 2 3 4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *