برگزاری ویژه برنامه پیشواز از ماه محرم با حضور حاج آقا عالی

همزمان با نزدیک شدن به ماه عزای سرور و سالار شهیدان، ماه پر برکت محرم؛ ویژه برنامه پیشواز محرم با حضور حاج آقا عالی از کارشناسان برنامه سمت خدا، به همت پایگاه مقاومت شهید اسماعیل شاکری در مسجد جامع لار برگزار شد.

در ابتدای این برنامه که با حضور انبوه عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) در لارستان برگزار شد، حاج ابراهیم روشن ضمیر ضمن تقدیر و تشکر از حضور حاج آقا عالی در لارستان بیان داشتند: الحمدلله امسال لارستان آمادگی بیشتری برای ورود به ماه محرم و استفاده معنوی بیشتر از آن خواهد داشت که این آمادگی توسط دو مراسم با شکوه پیرغلامان حسینی و مراسم امشب مسجد جامع ایجاد خواهد شد.

پس از سخنان حاج ابراهیم روشن ضمیر نوبت به ایراد سخن حاج آقا عالی، کارشناس برنامه سمت خدا و از خطبای مشهور کشور شد که ایشان هم ضمن خوب دانستن اجرای چنین برنامه هایی گفتند: باید فضایی ایجاد شود تا همه مردم از نعمت بزرگ ماه محرم بتوانند استفاده کافی را ببرند و بی بهره نمانند.

در ادامه ایشان به بیان نکاتی پیرامون استفاده بهتر از ماه محرم و به خصوص دهه ی اول این ماه پرداختند و افزودند: شرکت در مراسمات این ماه، و عزاداری برای امام حسین از اعمالی است که ثواب بسیار زیادی دارد؛ و کمتر می توان ثواب آن را باچیزی مقایسه کرد.

ایشان در بخش دیگری از سخنان خود به فضیلت گریه کردن برای امام حسین(ع) اشاره کردند و بیان داشتند: کسانی که برای امام حسین گریه میکنند و یا حتی ادای گریه کردن را در می آوردند، از جهنم سوزان به دور خواهند بود.

پایان سخنرانی حاج آقا عالی نیز با روضه خوانی همراه بود و ایشان چند دقیقه آخر سخنرانی خود را به روضه حضرت اباعبدالله(ع) اختصاص دادند.

لازم به ذکر است این برنامه به همت پایگاه مقاومت شهید اسماعیل شاکری و با همکاری هیئت رزمندگان اسلام لارستان، جمعه ۱۷ مهرماه بعد از نماز مغرب و عشا با حضور کم نظیر مردم در محل مسجد جامع لار برگزار شد.

1 2 3 4 5 6 7 8

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *