جلسه بصیرتی سیاسی با حضور سرگرد جاهدی

جلسه بصیرتی سیاسی به همت پایگاه مقاومت شهید اسماعیل شاکری و حوزه سردار شهید نجفعلی مفید با موضوع جریان انقلاب؛ از شهادت سردار سلیمانی تا انتخابات، چهرشنبه شب با سخنرانی سرگردجاهدی(فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان) در محل مسجد جامع لار برگزار شد.

سرگرد «امیر جاهدی» در نشست بصیرتی سیاسی که با حضور بسیجیان و عموم مردم شهرستان لارستان برگزار شد، گفت: بیشترین تحریم ها زمانی بر ایران اعمال شد که بیشترین لبخندها را با دشمن زدیم.

فرمانده سپاه لارستان با بیان اینکه هدف آنها از تحریم ملت ایران نیست بلکه مقابله با نظام جمهوری اسلامی است، افزود: دشمنان با ماهیت و اصل جمهوری اسلامی که استکبارستیز است، مشکل دارند.

وی تصریح کرد: فتنه ۸۸ نقطه شروع سامانه تحریمی برای جمهوری اسلامی ایران بود؛ این فتنه دشمن را امیدوار به براندازی نظام کرد.

جاهدی با اشاره به شهادت سردار سلیمانی بیان کرد: دشمنان از درک معادلات الهی عاجز هستند؛ این شهادت، شهادت عظیمی بود و قطعاً دستاوردهای آن نیز عظیم خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: مسیر همان خط مقاومتی است که دشمنان را خسته کرده و راهبرد آن نیز شناخت دشمن و قوی شدن در تمام عرصه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و غیره است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *