تصاویر/ برگزاری ویژه برنامه رژه موتوری به مناسبت هفته دفاع مقدس

ویژه برنامه رژه موتوری به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس توسط پایگاه مقاومت شهید اسماعیل شاکری در خیابان های اصلی شهر لار برگزار شد.

در سال ۹۸ بر خلاف سال های قبل که رژه حماسی در تمام کشور برگزار میشد، بدلیل حادثه تروریستی سال گذشته در استان اهواز، در هیچ کجای کشور جز مراکز استان ها رژه برگزار نشد.

به همین سبب پایگاه مقاومت شهید اسماعیل شاکری در عملی ابتکاری اقدام به برگزاری رژه موتوری در خیابان های شهر لار کرد.

طی این برنامه موتورسواران پایگاه و عموم مردم، ساعت ۱۶:۳۰ از خیابان ساحلی حرکت خود را آغاز کرده و از نقاط مختلف شهر لار (میدان مدرس، میدان شهید نصیری، فلکه طاووس، فلکه فرمانداری، بازار امام خمینی(ره) و…) همراه با پخش مداحی های دوران دفاع مقدس عبور کردند.

گروه سرود آدینه لارستان نیز با این اقدام پایگاه همکاری به عمل آورده و در برخی نقاط بین راه با توقف گروهان موتوری، سرود هایی را اجرا کردند.

شایان ذکر است که در برنامه ریزی اولیه تصمیم بر این بود که برنامه فوق در روز ۳۱ شهریورماه برگزار شود اما به دلیل برگزاری شهراورد ۹۱ این برنامه به ۱ مهرماه انتقال یافت.

به کانال پایگاه شهید شاکری در ایتا بپیوندید:

Eitaa.com/Pshakeri    Eitaa.com/Pshakeri    Eitaa.com/Pshakeri     Eitaa.com/Pshakeri      Eitaa.com/Pshakeri      Eitaa.com/Pshakeri   Eitaa.com/Pshakeri

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *